Monday, July 2, 2012

McDonald Puncak Alam kena rompak..

Malaysia nampaknya dah tak begitu nak selamat. Rompakkan semakin menjadi-jadi. Sampai tempat tumpuan awam pun mudah benda ni nak berlaku. Aduh! semakin takut rasanya nak keluar sesuka hati. Penjenayah ada kat mana-mana... Macam mana nak capai status negara bebas jenayah macam ni.? Nampaknya pak menteri kena cari alternative baru bagi menangani isu jenayah. Okeyla ni sikit cerita mengenai rompakan di McDonald Puncak Alam baru-baru ni.


Sumber cerita: Gambar McDonald Puncak Alam Kena Rompak | melvister.com 


Ini merupakan berita yang menggemparkan dimana insiden berlaku pada pagi 1 Julai 2012. Menurut mangsa, rompakan dilakukan oleh 5 orang perompak bersenjatakan parang dan mereka merampas laptop serta harta benda pelanggan dan juga mesin wang di Mcdonalds.


Penjenayah memakai topi keledar jadi sukar untuk mengenal pasti wajah penjenayah tersebut. Saksi berkata penjenayah menggunakan kereta Proton Satria hitam yang bernombor WHU 3832. Kalau ada ternampak tu sila laporkan segera kepada polis.


2 pelajar perempuan masih trauma akan kejadian rompakan itu. Walau bagaimanapun tiada kemalangan nyawa dilaporkan.












Sumber: Gambar McDonald Puncak Alam Kena Rompak | melvister.com 

3 comments:

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Cempakamelati said...

blogwalking di sini. Pernah juga suami saya bagitau dulu Mc Donald di Puncak Alam ni di rompak. Macam mana Mc Donald kat sana sekarang? Masih beroperasi??

Obat Jerawat said...

sangat menarik dan sangat bermanfaat mas bro :D
salam hormat : Obat Jerawat